hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تخلفات و جرایم خاصی گزارش نشده است

تخلفات و جرایم خاصی گزارش نشده است

حیدر آسیابی در جلسه مشترک ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استانی و شهرستانی گفت: تاکنون در حوزه فعالیت های انتخاباتی،  تخلفات و جرایم خاصی گزارش نشده است و تلاش ما در این ستاد بر پیشگیری از تخلفات و جرایم احتمالی در این حوزه است .

آسیابی افزود:  شعب ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان تشکیل و اعلام شده است  و پرونده های تخلفات و جرایم انتخاباتی فوری و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
وی گفت: ایجاد هماهنگی و رویه واحد بین ستادهای شهرستانی برای رصد و برخورد با فعالیت های انتخاباتی زودهنگام و تخلفات انتخاباتی هدف از برگزاری جلسه امروز بود .
رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به همدلی و هماهنگی نمایندگان سه قوه در استان گفت: به مدد همین همدلی چالش های مهم استان مانند پتروشیمی، آشوراده، روستای زیارت گرگان و خلیج گرگان،  یکی پس از دیگری ‌حل شد که همین اقدامات سبب افزایش سرمایه اجتماعی در استان شده است.
آسیابی گفت: اقدامات امیدآفرین شور انتخابات را بیشتر می کند و ان شاء الله در انتخابات امسال هم مانند دوره های گذشته میزان مشارکت مردم استان پرشور خواهد بود.
سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان هم در این جلسه از تشکیل هیئت های اجرایی از هفتم مهر در استان خبر داد و گفت: بر اساس قانون تا 13 مهر باید هیئت های اجرایی در همه شهرستانها تشکیل شود .
 مهاجر گفت: از 13 مهر هم افرادی که پیش ثبت نام کرده بودند و مدارک آنان از سوی 6 دستگاه مرجع تایید شده است می توانند با مراجعه به صورت الکترونیک رسما نامزدی خود در انتخابات را قطعی کنند.
وی گفت: افرادی هم که از سوی 6 دستگاه مرجع تایید نشده و یا دارای نقص است باید هرچه زودتر برای رفع نقص مدارک خود اقدام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد